Atribuiri

Organizator   
Castigator      
Numar Anunt
Data Anunt     -
Cod CPV         
An Raport      

Total 2017: 108.692

181. PRODUSE FARMACEUTICE
.. intra in cont pentru detalii ..
182. Achizitia cantitatii de ingrasamnite chimice necesare in vederea fertilizarii culturilor agricole planificate pentru anul 2017-44000kg Complex 15-15-15,-15000 kg Complex 15-15-15+ sulf, -81000 kg Complex 20-20-0, -22000 kg Nitrocalcar , -45000 kg Azotat de amoniu.
.. intra in cont pentru detalii ..
183. Furnizarea de produse biocide prin încheierea unui acord-cadru cu operatorii economici ale caror oferte admisibile se vor pozitiona pe primele 3 locuri în clasamentul întocmit în baza criteriului de atribuire mentionat la punctul IV.2.1) din Fisa de date a achizitiei.Pentru loturile adjudecate în cadrul procedurii de atribuire, daca autoritatea contractanta identifica necesitatea disponibilizarii unor fonduri suplimentare, in baza art. 221, alin. 1, litera a, cantitatea maxima estimata a acordului cadru poate fi depasita cu conditia ca valoarea lor sa nu depaseasca cu mai mult de cincizeci de procente valoarea acordului-cadru initial si nici pragul valoric maxim pana la care alege procedura simplificata.
.. intra in cont pentru detalii ..
184. acord-cadru furnizare
.. intra in cont pentru detalii ..
185. ACORD CADRU FURNIZARE DEZINFECTANTI
.. intra in cont pentru detalii ..
186. Acord cadru de furnizare medicamente
.. intra in cont pentru detalii ..
187. Servicii de curatenie si intretinere spatii apartinand sediilor Consiliului Judetean Constanta Lot 1
.. intra in cont pentru detalii ..
188. Furnizare AMESTEC MEXICAN DE LEGUME
.. intra in cont pentru detalii ..
189. Contract de furnizare produse farmaceutice
.. intra in cont pentru detalii ..
190. furnizare produse de curatenie si articole de menaj
.. intra in cont pentru detalii ..
191. BIO SUPPLY DEVELOPMENT SRL
.. intra in cont pentru detalii ..
192. PLASTURI ADEZIVI - HIPOALERGICI
.. intra in cont pentru detalii ..
193. Furnizare piatra concasata
.. intra in cont pentru detalii ..
194. Contract subsecvent de furnizare medicamente
.. intra in cont pentru detalii ..
195. Lotul 178
.. intra in cont pentru detalii ..
196. Acord cadru de furnizare de reactivi de laborator, impartit pe 203 de loturi conform anexei B si Anexei la Caietul de sarcini
.. intra in cont pentru detalii ..
197. Acord-cadru furnizare materiale electrice
.. intra in cont pentru detalii ..
198. PRODUSE FARMACEUTICE
.. intra in cont pentru detalii ..
199. Achizitie materiale sanitare pentru desfasurarea actului medical in sectiile si compartimentele din spital Valoarea minima estimata reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2017 in functie de care se vor elaboara ofertele Valoarea maxima reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor pentru urmatoarele 4 luni ale anului 2018, in functie (conditionata) de resursele financiare alocate cu aceasta destinatie,conform art. 165 din HG nr.395/2016.Optiuni: Posibilitatea suplimentarii prin act aditional, conform art.165 alin. 1 din HG nr.395/2016.
.. intra in cont pentru detalii ..
200. Medicamente uz uman - 21 loturi, destinate tratamentului bolnavilor internati.Toate detaliile legate de cantitati, valori estimate, garantii se regasesc in Caietul de sarcini si in Anexa B-loturi.
.. intra in cont pentru detalii ..
201. Furnizare diverse medicamente
.. intra in cont pentru detalii ..
202. ACORD CADRU DE FURNIZARE ALIMENTE
.. intra in cont pentru detalii ..
203. Obiectul contractului de achizitie publica consta în furnizarea de produse hardware si software, respectiv:-2 imprimante A3/A4-1 imprimanta Tempest-1 switch Tempest-4 UPS server-1 copiator alb-negru A3/A4-1 videoproiector-soft antivirus pentru 200 statii de lucru (dintre care 15 stand-alone) si 7 servere de fisiere-40 licente Oracle Database Enterprise Edition 12c NUP cu suport pentru 1 an
.. intra in cont pentru detalii ..
204. MEDICAMENTE
.. intra in cont pentru detalii ..
205. Acord cadru medicamente diverse 1
.. intra in cont pentru detalii ..
206. Furnizare reactivi
.. intra in cont pentru detalii ..
207. ACORD CADRU - MEDICAMENTE DIFERITE
.. intra in cont pentru detalii ..
208. CONTACT CENTER APELURI PRIMITE (INBOUND), APELURI INITIATE (OUTBOUND) SI BACK OFFICE lot 3
.. intra in cont pentru detalii ..
209. Alimente lot 41, 60
.. intra in cont pentru detalii ..
210. Furnizare consumabile medicale,conform Caietului de sarcini.
.. intra in cont pentru detalii ..

Contact

Social