Atribuiri

Organizator   
Castigator      
Numar Anunt
Data Anunt     -
Cod CPV         
An Raport      

Total 2017: 108.692

181. Autoritatea contractanta intentioneaza sa incheie un acord cadru de furnizare reactivi pentru o perioada de 15 luni .
.. intra in cont pentru detalii ..
182. Achizitie medicamente- 116 loturi, grupate pe mai multe coduri CPV, conform caietului de sarcini. Contractul se va derula pana la data de 31.12.2017, cu posibilitatea prelungirii pana la data de 30.04.2018, conform art. 165 din HG nr. 395/2016. Suplimentarea cantitatilor de medicamente se va face in functie de resursele financiare alocate cu aceasta destinatie si de necesitatile spitalului. VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI- in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, respectiv 385178.38 lei fara TVA - reprezinta valoarea minima estimata, aferenta cantitatii minime de produse ce se vor achizitiona pana la data de 31.12.2017. VALOAREA MAXIMA ESTIMATA - aferenta cantitatii maxime, ce include si posibilele suplimentari, respectiv 577867.78 lei fara TVA inclus, reprezinta valoarea globala, inclusiv valoarea posibilelor suplimentari pana la data de 30.04.2018. In cazul incheierii de acorduri cadru pentru proceduri de achizitii publice centralizate realizate de catre Minister
.. intra in cont pentru detalii ..
183. Cantitatile se regasesc in anexa proiectului de contract si anexa caietului dec sarcini
.. intra in cont pentru detalii ..
184. diverse produse alimentare
.. intra in cont pentru detalii ..
185. Hartie Sony 210x20
.. intra in cont pentru detalii ..
186. ACORD CADRU DE PRESTARI SERVICII DE CONEXIUNE INTERNET DE MARE CAPACITATE - lot 3
.. intra in cont pentru detalii ..
187. Acord cadru de furnizare dispozitive pentru blocul operator
.. intra in cont pentru detalii ..
188. reactivi si consumabile medicale
.. intra in cont pentru detalii ..
189. Lot 1: Valoarea estimata a achizitiei este de 2208.437,22 lei fara TVA, la care se adauga cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 2.094,80 lei fara TVA, reprezentand 1,01 % din valoarea supusa licitatie.Lot 2: Valoarea estimata a achizitiei este de 42.950,00 lei fara TVA, la care se adauga cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 3.359,49 lei fara TVA, reprezentand 7,82 % din valoarea supusa licitatie.Lot 3: Valoarea estimata a achizitiei este de 101.530,00 lei fara TVA, la care se adauga cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 9.155,45 lei fara TVA, reprezentand 9,02 % din valoarea supusa licitatie.Lot 4: Valoarea estimata a achizitiei este de 1.384.673,40 lei fara TVA, la care se adauga cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 138.281,91 lei fara TVA, reprezentand 9,99 % din valoarea supusa licitatie.
.. intra in cont pentru detalii ..
190. Acord cadru materiale osteosinteza
.. intra in cont pentru detalii ..
191. PRODUSE FARMACEUTICE
.. intra in cont pentru detalii ..
192. Achizitia de prefiltre si capsule microfiltrante pentru lavoarele de apa sterila ANIOSOptiuni: art.165 alin 1,lit d din HG 395/2016
.. intra in cont pentru detalii ..
193. 138.ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE NR.4777
.. intra in cont pentru detalii ..
194. ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE ONCOLOGIE, HEMATOLOGICE SI TALASEMIE-LOT 75
.. intra in cont pentru detalii ..
195. ACORD CADRU DE FURNIZARE
.. intra in cont pentru detalii ..
196. CONTRACT FURNIZARE PRODUSE FARMACEUTICE-LOT 151
.. intra in cont pentru detalii ..
197. Acord cadru furnizare Suturi chirurgicale pentru desfasurarea in conditii optime a activitatii salilor de operatii din cadrul Spitalului Judetean de Urgente Targoviste
.. intra in cont pentru detalii ..
198. Achizitia de medicamente pentru pacientii spitalului.Valoarea minima a intervalului prezentat la sect. II.2.1) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Prelungire cu acordul ambelor parti prin act additional , Conform prevederilor art.165/HG.395/2016
.. intra in cont pentru detalii ..
199. SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA MEDICALA PANA LA 31.12.2017,CU POSIBILITATEA DE PRELUNGIRE PRIN ACT ADITIONAL ,IN FUNCTIE DE FONDURILE BUGETARE,PANA LA 30.04.2018. VALOARE ESTIMATA INTERVALUL: INTRE VALOAREA MINIMA ESTIMATA 225274 RON ,CARE REPREZINTA VALOAREA ESTIMATAA ACESTEI PROCEDURI(IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE)SI VALOAREA MAXIMA ESTIMATA354002 RON,CARE REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELORSUPLIMENTARI.SUPLIMENTAREA SERVICIILOR ESTE CONDITIONATA DE EXISTENTA RESURSELOR FINANCIARE ALOCATE CUACEASTA DESTINATIEOptiuni: In conformitate cu prevederile art. 165 din HG nr. 395/2016
.. intra in cont pentru detalii ..
200. Furnizare de medicamente pentru Programul National de Oncologie
.. intra in cont pentru detalii ..
201. GLYCEROLUM
.. intra in cont pentru detalii ..
202. Acord cadru furnizare medicamente
.. intra in cont pentru detalii ..
203. ACHIZITIE AUTOVEHICULE CU UTILIZARE SPECIALA colectare a deseurilor pt dotarea SUP Comuna Gangiova
.. intra in cont pentru detalii ..
204. Achizitie de medicamente impartita in 69 de loturi conform caietului de sarcini si anexa B.
.. intra in cont pentru detalii ..
205. Kembli Med S.R.L.
.. intra in cont pentru detalii ..
206. Acord cadru furnizare carne si produse din carne pentrucele 11 loturi
.. intra in cont pentru detalii ..
207. Achiziía a 7 tablouri cu tema Monumente pe panza
.. intra in cont pentru detalii ..
208. Furnizare diverse medicamente
.. intra in cont pentru detalii ..
209. Scopul achizitiei acestor servicii consta in realizarea unei retele geodezice de sprijin, a unei harti topografice digitala, a cadastrului teritoriului (intabulare in carte funciara – actualizare informatii tehnice – pentru porturile Constanta si Tomis; intocmire documentatii, planuri de amplasament si delimitare, fisiere CP, taxe OCPI), alipirea loturilor si extrase CF de informare, certificate de urbanism, avizare OCPI si realizarea GIS pe porturi (Constanta si Tomis) – platforma minimala INSPIRE si Licenta software pentru utilizarea acestor GISuri, conform Caietului de Sarcini.
.. intra in cont pentru detalii ..
210. executie lucrari - doua blocuri de locuinte sociale pe structura metalica situate pe strada Tarafului FN, conform proiectului tehnic ?i completarilor la caietul de sarcini. Lucrarile vor fi efectuate dupa demolarea construc?iilor existente în respectiva loca?ie. Lucrarile de demolare fac sunt parte integranta a contractului de lucrari care va fi atribuit prin prezenta procedura de achizi?ie.
.. intra in cont pentru detalii ..

Contact

Social